Reklamacje
Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem
Szanowny Kliencie,
w GOLED dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas oświetlenie spełniało najwyższe standardy jakości. Jeśli jednak zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości w zakupionym produkcie, zachęcamy do skorzystania z procedury reklamacyjnej.
Jak złożyć reklamację?
- Wypełnij formularz reklamacyjny – dostępny poniżej. Prosimy o podanie swoich danych, numeru zamówienia, nazwy produktu, którego dotyczy problem, szczegółowego opisu problemu oraz, jeśli to możliwe, dołączenie zdjęcia ukazującego wadę produktu.
- Prześlij zgłoszenie – po otrzymaniu formularza, nasz zespół przystąpi do analizy zgłoszenia.
- Oczekuj na odpowiedź – zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustosunkujemy się do Twojej reklamacji w terminie do 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.
Warto wiedzieć:
- Odpowiedzialność sprzedawcy – jako sprzedawca odpowiadamy za zgodność towaru z umową przez okres 2 lat od daty wydania produktu. (Prawa konsumenta)
- Dowód zakupu – do złożenia reklamacji nie jest konieczne posiadanie paragonu fiskalnego. Akceptujemy również inne formy potwierdzenia zakupu, takie jak potwierdzenie płatności kartą czy korespondencja e-mailowa.
Dlaczego warto wybrać GOLED?
- Transparentność procedur – nasz proces reklamacyjny jest prosty i przejrzysty.
- Wsparcie na każdym etapie – nasz zespół jest gotowy odpowiedzieć na Twoje pytania i udzielić niezbędnej pomocy.
FORMULARZ REKLAMACYJNY
FAQ – Najczęściej zadawane pytania dotyczące reklamacji
1. Ile mam czasu na złożenie reklamacji?
Reklamacje można składać w ciągu 2 lat od daty zakupu, pod warunkiem, że wada została zgłoszona w ciągu 12 miesięcy od jej wykrycia.
2. Czy muszę mieć paragon, aby złożyć reklamację?
Nie, akceptujemy również inne formy potwierdzenia zakupu, takie jak faktura, potwierdzenie płatności kartą lub wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
3. Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Zgodnie z przepisami ustosunkujemy się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej zgłoszenia.
4. Co zrobić, jeśli nie mam oryginalnego opakowania produktu?
Brak oryginalnego opakowania nie wpływa na możliwość złożenia reklamacji. Ważne jest, aby produkt był odpowiednio zapakowany na czas transportu w przypadku zwrotu.
5. Czy mogę zgłosić reklamację telefonicznie?
Reklamacje przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na naszej stronie lub mailowo.
6. Jakie produkty mogę reklamować?
Możesz reklamować wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie, które posiadają wady fabryczne lub techniczne uniemożliwiające ich prawidłowe działanie.
7. Czy muszę odsyłać produkt od razu po złożeniu reklamacji?
Nie, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków, w tym ewentualnej konieczności odesłania produktu.
8. Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?
Tak, jeśli reklamacja zostanie uznana, możesz wybrać między naprawą produktu, wymianą na nowy lub zwrotem środków.
9. Czy mogę wymienić produkt na inny model?
W przypadku uznania reklamacji oferujemy wymianę na ten sam model. Wymiana na inny model może być możliwa w zależności od dostępności i różnicy w cenie.
10. Jak mogę skontaktować się w sprawie reklamacji?
W razie pytań dotyczących procesu reklamacyjnego skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
Reklamacje można składać w ciągu 2 lat od daty zakupu, pod warunkiem, że wada została zgłoszona w ciągu 12 miesięcy od jej wykrycia.
2. Czy muszę mieć paragon, aby złożyć reklamację?
Nie, akceptujemy również inne formy potwierdzenia zakupu, takie jak faktura, potwierdzenie płatności kartą lub wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
3. Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Zgodnie z przepisami ustosunkujemy się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej zgłoszenia.
4. Co zrobić, jeśli nie mam oryginalnego opakowania produktu?
Brak oryginalnego opakowania nie wpływa na możliwość złożenia reklamacji. Ważne jest, aby produkt był odpowiednio zapakowany na czas transportu w przypadku zwrotu.
5. Czy mogę zgłosić reklamację telefonicznie?
Reklamacje przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na naszej stronie lub mailowo.
6. Jakie produkty mogę reklamować?
Możesz reklamować wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie, które posiadają wady fabryczne lub techniczne uniemożliwiające ich prawidłowe działanie.
7. Czy muszę odsyłać produkt od razu po złożeniu reklamacji?
Nie, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków, w tym ewentualnej konieczności odesłania produktu.
8. Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?
Tak, jeśli reklamacja zostanie uznana, możesz wybrać między naprawą produktu, wymianą na nowy lub zwrotem środków.
9. Czy mogę wymienić produkt na inny model?
W przypadku uznania reklamacji oferujemy wymianę na ten sam model. Wymiana na inny model może być możliwa w zależności od dostępności i różnicy w cenie.
10. Jak mogę skontaktować się w sprawie reklamacji?
W razie pytań dotyczących procesu reklamacyjnego skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!